Jdi na obsah Jdi na menu
 

Diskuse

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Škoda 1203 TAZ 1500

(Luboš, 18. 2. 2014 1:17)

Zdravím.měl bych jeden motor pro vás.pojkud máte zájem volejte 607228621 (Příbram)

motor TAZ 1500 + pětikvaltová převodovka

(Jan, 15. 1. 2014 15:09)

Prodám cena 6000,- motor najeto 70 000 tel 739 187 336

škoda 1203

(kamil, 6. 1. 2014 21:18)

Scháním 1203 5ti místnou nebo 8smi místnou, jen top stav

Kamil: 4speedy@seznam.cz

Brzdové čelisti, pakny

(J.Kymla, 23. 12. 2013 17:52)

Nepotřebuje někdo drzdové čelisti, mám čtyři kusy, fungl nové.

e-mail: ji.kymla@seznam.cz tel: 318862437

ND S 1203

(Vita, 11. 12. 2013 16:56)

Zdravim, snazim se zbavit ND na S 1203, cena symbolicka, je mi to lito vyhodit. Fotky ND jsou zde ke stazeni: http://www.ulozto.cz/xU4ywLW4/nd-s-1203-rar

Jeste jsem tam nasel brzdove bubny a nejaky svetla. Kdyz tu necham mail, kdyby mel nekdo zajem: vinc.v@seznam.cz

manuál

(Zuzana, 19. 4. 2013 13:49)

Může mi někdo poradit, zda se někde na netu najde manuál k 1203?

šrouby kol

(Honza, 6. 4. 2013 13:16)

Zdavým,

neměl by jste někdo šrouby s maticema na kola přední nápravy Škoda 1203??

Děkuji

Re: šrouby kol

(Jindřich Novotný, 12. 4. 2013 19:21)

dejte na sebe kontakt, mohu vám je prodat

Škoda 1203 TAZ 1500

(Dana, 16. 10. 2010 17:22)

Zdravím,

může mi, prosím, někdo říct, za kolik se přibližně dá prodat motor 1203 1500ccm ve slušném stavu?!

Díky za odpověd´!

Re: Škoda 1203 TAZ 1500

(Zdeněk, 8. 11. 2010 7:37)

Zdravím.ceny motoru se pohybujou kolem 7000kč. dokonce bych měl oněj zájem.kdyby jsme se domluvili na nějaké ceně.tel 605529265 nebo email zdendaskalicky@seznam.cz

Re: Re: Škoda 1203 TAZ 1500

(goges3@azet.sk>, 29. 12. 2012 10:40)

zhanam podloski na zmenu rostoce kola 1203

Re: Re: Re: Škoda 1203 TAZ 1500

(jenda, 8. 3. 2013 22:49)

cau pokud je to s tema podlozkama jeste aktualni byl bych schopnej ti je vyrobit... jenda.j@centrum.cz

Škoda ????

(Pepa, 8. 2. 2013 20:05)

Před 17lety jsem potkal poláka se zvláštní "120" měla lité kola, dřevěné výpně dveří. Polák jí koupil v roce 89 bývalé ČSSR za valuty. Byla prý o něco dršží než Favorit. V zadu měla označení Katalizátor 66 (60) 66kW měla trochu jiný motor z velikým karburátorem jako dva červené polévkové talíře na sobě. Motor byl zaprášený ale bez kápanců oleje jak tomu bylo zvykem u škodovek. Polák říkal že má najeto skoro 500tis. bez generálky motoru. Nemohl mě svést měl plné auto náhradních dílů na Avii auto bylo dosti, přetížené přesto nám hravě ujel. Měl jsem Š Favorit prázdnou ve dvou lidech. Ví někdo co to bylo za auto?

pneu škoda 1203

(Tomáš, 30. 10. 2012 15:45)

Dobrý den mám dotaz. Sháním zimní pneumatiky na škodu 1203 nebo 1500 . Chtěl bych se zeptat jaký rozměr bych měl shánět. Mockrát díky za odpověť

škoda 1203

(tibet, 5. 6. 2011 13:09)

zdar, v první řadě bych chtěl pochválit tvoje stránky, opravdu mnoho zajímavých informací pro skalní příznivce škodovek:-) mám malej dotaz, nevlastní někdo 1203 ve 3d modelu jako dwg,dxf nebo skp (sketchup)? rekonstruuju naší vojenskou rotu a klasika 1203 ve vojenských barvách nesmí chybět. díky ronin.np(zavináč)seznam.cz

Re: škoda 1203

(Kenzo, 9. 9. 2011 16:36)

Dělám přes grafiku a ten model ti můžu sehnat.

Re: Re: škoda 1203

(Stacho, 22. 6. 2012 22:00)

Ahojte. tiez by som mal zaujem o 1203 v 3D. Kde to mozme zohnat. Viete mi poradit .? Dakujem

Výpustný ventil - voda

(Lukáš, 31. 1. 2012 9:30)

Hezký den, mohu se zeptat prosím, kde najdu na motoru š1203 výpustný ventil (na vodu) - chlazení? Odmontovávat trubky a postupně je profukovat mi příjde dosti ponižující. Hledal jsem pod motorem - marně. Nalezený šroub sloužil k výpusti oleje. Ideál najít nějaký obrázek, ani v manuálu jsem nenalezl.
Díky za info Lukáš

Re: Výpustný ventil - voda

(Pavel, 1. 4. 2012 0:29)

Zdravím, pokud se pamatuji, tak ten správný šroub je ventil, který je při pohledu ve směru jízdy vpravo pod chladičem na napojovací trubce mezi čerpadlem chladící vody a chladičem. Voda vyteče všechna, protože spodní vývod z čerpadla vody na motoru je pro vodu v motoru ( a i v topení) nejnižší bod. Voda v motoru je až nad klikovou skříní, kolem vložek válců. Většinou překáží příčka pod motorem. Při vypouštění to chce sundat zátku chladiče a otevřít topení do polohy "topím" pokud je vzadu druhý radiátor, tak samozřejmě taky. No a pokud ve zmíněném místě náhodou ventil nebude, nezbývá, než gumovou hadici stáhnout z nátrubku na chladiči. Přeji úspěch.

koupim motor taz 1500

(taz, 25. 1. 2012 16:31)

koupim motor taz 1500 i nefunkčni.......milannn.p@seznam.cz