Škoda Felicia 450
Škoda Felicia dříve značená jako Škoda 450, lišila se přední nápravou s listovými pružinami. Škoda 450/Felicia byly první a jediné sériově vyráběné kabriolety firmy Škoda. Škoda Felicia se vyráběla v závodě Kvasiny. Ve výrobě procházely modely mírnými změnami. Při přechodu ze Škody 450 na Škodu Felicii bylo nejviditelnější změnou pojmenování a modernizace přední nápravy z listového na vinuté odpružení. Změnou prošla i palubní deska. Od modelu 1961 se řazení přesunulo zpod volantu na podlahu a maska „žralok“ byla nahrazená maskou používanou na modelech Octavia. Nejsilnější verzí byla Škoda Felicia Super s motorem 1,2 l a se dvěma karburátory.
Roky výroby: Škoda 450 (1957-1959),
Škoda Felicia (1959-1962),
Felicia Super (1962-1964)
Počet vyrobených kusů: 1010 kusů modelu 450 a 14 863 kusů modelu Felicia.
Motor: čtyřdobý, zážehový řadový čtyřválec
Zdvihový objem: 450 a Felicia -1089 cm3
Felicia Super- 1 221 cm3
Výkon motoru: Škoda 450 a Felicia - 36,8 kW (50 k) při 5500 ot/.min,
Škoda Felicia Super- 40,4 kW (55 k) při 5100 ot/.min
Maximální rychlost: Škoda 450- 128km/h,
Felicia – 130 km/h
Felicia Super- 135 km/h
Spotřeba: Škoda 450 a Felicia – 9 I/ 100 km
Škoda Felicia super- 9,5 l/100km
Rozměry: 4065 x 1600 x 1380